به گزارش پایگاه خبری سربیل لطفیآذر معاون فناوری اطلاعات بانک ملت ضمن عذرخواهی از مشتریان این بانک گفت: از مجموعه مشتریان بانک ملت به دلیل اختلال زیرساختی به وجود آمده عذر خواهی کرده و امیدوارم که پوزش ما را بپذیرند.
وی با بیان اینکه مجموعه مشتریان این بانک دچار مشکل شدهاند گفت: همانطور که مستحضر هستید گهگاه مشکلات فنی به وجود میآید که طبیعتاً کارشناسان و مجموعه مهندسین بانک درصدد رفع آن هستند.
معاون فناوری اطلاعات بانک ملت در ادامه توضیح داد: امروز از حدود ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه این مشکل ایجاد شد و همکاران ما به شدت مشغول هستند که در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند و تا ۴۰ دقیقه آینده مشکل ایجاد شده در کارتهای بانک ملت در جایگاههای سوخت رفع خواهد شد.
کد خبر 6283052منبع : منبع
14th November 24